افزايش مشتري و فروش بيشتر

 

7 قانون فروش موفق

اکنون بياييد با هم نگاهي به اين 7 قانون فروش موفق داشته باشيم و ببينيم که چرا اينقدر در دنيا سر و صدا کرده‌اند. اين 7 قانون فروش موفق چه هستند؟ (بيشتر…)

چطور فروش محصولاتم را بيشتر کنم؟

يکي از ويژگي‌هاي فروشندگان برتر اين است که تفکر بلند‌مدت دارند. به جاي واکنش و پاسخ به آنچه هر روز در اطرافشان مي‌گذرد، کمي عقب مي‌ايستند و مانند فرمانده‌اي که ميدان جنگ را بررسي مي‌کند، (بيشتر…)

بهترين باورهاي ثروتمندان درباره سرمايه گذاري

بهترين و زود بازده ترين باورهاي ثروتمندان درباره سرمايه گذاري اگر فقط “ساختن يک باور” براي تغيير شرايط زندگي ات کافي باشد (بيشتر…)

باورهاي اشتباه در فروش و بازاريابي محصولات

شناسايي مهم ترين باورهاي اشتباه که در فروش و بازاريابي محصولات  وجود دارد. اولين باور اشتباه : معروفيت بسيار مهم است! خيلي‌ها فکر مي‌کنند بايد معروف باشند تا خوب بفروشند ولي اين‌طور نيست. (بيشتر…)

خريد سانتافه آسانتر از خريد پرايد است!!!

خريد سانتافه آسانتر از خريد پرايد است!!! کسب يک صد ميليارد تومان آسان تر از کسب يک صد ميليون تومان است. (بيشتر…)

جديدترين اصول تبليغات براي ميخکوب کردن مشتريان

جديدترين اصول تبليغات براي ميخکوب کردن مشتريان جديدترين اصول تبليغ نويسي يعني اينکه بتوانيد با تبليغ و بازاريابي مردم را وادار کنيد که بنشينند و به شما توجه کنند. (بيشتر…)

چگونه عناوين پرفروش براي تبليغات خود بسازيم؟

چگونه عناوين پرفروش براي تبليغات خود بسازيم؟ مهم‌ترين بخش در ساخت تبليغات چاپي، انتخاب عناوين پرفروش براي تبليغات است. 95 درصد افراد تنها عنوان تبليغات را مي‌خوانند و اگر به اندازه کافي جذاب بود به سراغ متن تبليغات مي‌روند. (بيشتر…)

افزايش فروش با روش مقايسه سيب با پرتقال

تکنيک افزايش فروش با روش مقايسه سيب با پرتقال | توجيه قيمت اگر محصول يا خدمتي عالي داريم بايد بتوانيم مخاطب را متقاعد کنيم تا از ما خريد کند؛ چون مطمئن هستيم اين کار هم به نفع ما است و هم به نفع خودش. (بيشتر…)
[ سه شنبه 21 آبان 1398 ] [ 17:46 ] [ مدیر سایت ]
[ ]